Citroën introduceert "Citroën We Care": 8 jaar fabrieksgarantie

Body

Citroën heeft het vertrouwen in haar producten versterkt met de introductie van de nieuwe garantiedekking ‘Citroën We Care’, die van toepassing is op motorgerelateerde onderdelen zoals de motor, versnellingsbak en aandrijflijn. Deze dekking geldt voor alle nieuwe Citroën personenauto’s die vanaf 10 januari 2025 zijn aangeschaft, ongeacht het type motor of energiebron. De dekking kan worden geactiveerd na afloop van de wettelijke garantie of andere fabrieksgaranties, mits de auto het reguliere onderhoud heeft ondergaan binnen het officiële Citroën-netwerk.

De aanvullende ‘Citroën We Care’ dekking wordt na de standaardgarantie geactiveerd tijdens een onderhoudsbeurt in het Citroën-netwerk en blijft geldig tot de volgende onderhoudsbeurt. De dekking kan bij elke geplande onderhoudsbeurt worden verlengd, tot maximaal 8 jaar na de eerste registratie van de auto of 160.000 kilometer, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet. Voor voertuigen met een brandstof- of HYBRID-motor geldt een jaarlijks onderhoudsinterval (tenzij het maximale aantal kilometers eerder is bereikt), terwijl dit voor elektrische voertuigen elke twee jaar is (tenzij ook hier het maximale aantal kilometers eerder is bereikt).

Nieuwe Citroën ë-C3 en C3

‘Citroën We Care’ onderstreept de toewijding van Citroën en haar leveranciers om voertuigen van de hoogste kwaliteit te leveren. Deze nieuwe dekking toont de inzet van Citroën om haar klanten langdurig van steun te voorzien.

Vanaf 10 januari 2025 is deze dekking beschikbaar in Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, België, Luxemburg, Polen, het Verenigd Koninkrijk, Portugal, Oostenrijk en Nederland voor alle kopers van een nieuwe Citroën personenauto.